• Sepetinizde ürün bulunmamaktadır!

Anne cabalar momfortbaby uyutur😎😎ayasnalan

Anakucagiyla oglumu tasimak tam bir eziyetti, momfortbaby bi' harika! Babamiz yokken de rahat rahat agrisiz, sizisiz sokaklardayiz ustelik kollar serbest.. Tesekkurler momfortbaby! :) Instagram===>beyza.cavdarr

Kucak delisi tonton kızımı artık istediğim kadar giyebiliyorum.sıfır ağrı sonsuz mutluluk teşekkürler MOMFORTBABY 😍 @mavislerinannesi_

Doğumdan önce alıp ne yapacağız, Sanki ne işe yarayacak, daha ucuzlari var dediğimiz ürün. Doğumdan sonra uçak yolculuğu otobüs yolculuğu yapmam gerektiği için aldim şüphelerim vardi. Zorlu doğumdan sonra bel agrilarim geçmedi. Bebegim uç aylik oldu hala agrilara devam... ama bebeğimi momfortbaby e taktigimda agrilarimi hissetmiyorum. 42 gunlukten itibaren uçak yolculuğu da otobüs yolculuğu da yaptik Antaresi de gezdik hastaneye de gittik rahat mi rahattik. İyi ki varsiniz çok teşekkürler.

Uzun arastirmalarin sonunda hediye olarak gelen MOMFORTBABY CANDİR😁keske daha once alsaymisiz.Gercekten super bir urun emeginize saglik.Herkese tavsiye ediyorum.Ozellikle bordo renk sahane.TESEKKURLER CAGDAS HANİM.TESEKKURLER MOMFORTBABY. (İnstgram: betulaltunbakis)

Bakiniz; iki cocuklu bir annenin (biri 2,5 yasinda biri 6 aylik) alisverisini sadece internetten yapabilecegini dusunurken, momfortbaby ile tanisinca ki hali😊 Rahat rahat doyasiya gezip gorup alisveris yapmak tesekkurler @momfortbaby_kanguru @melihagurses

Oğlum 10 günlükken aldım neredeyse. Severek kullanıyorum. Özgürce geziyoruz. @fatoskaraveziroglu

Artık kızımla birlikte rahat rahat doğa yürüyüşleri yapabiliyorum. Hemde hiç bir ağrı yaşamadan. Hem kİzmir mutlu hem ben mutlu. Teşekkürler momfortbaby .. instagram: gulcin_26_26

6 aylikken tanıştık biz momfortbaby ile..kolik bir bebeğin ilacı zaten buymuş. .daha kucağıma alır almaz o anne karnını yaşayıp uykuya dalıyor ben ona doyuyorum 😊kış ayları bebek arabası tam bir eziyet..heleki üst geçidi bol bir sehirdeyseniz birde otobüs yolculuğu cekecekseniz...yazın en eğlenceli tarafı zaten😊momfortbaby takip doyasıya gezmeyi tek başınıza biyere gitmeye korkmamanin tadını cikarin✌ @tugcedoldur

İki çocukla dışarı çıkabiliyorsam sebebi momfortbaby 😊Bir çanta bir momfortbaby birde çocuklar tamamdır heryere gidebilirim👫🎒👍kaliteli konforlu en önemlisi bebeğim içinde cok Mutlu iyi ki almışım 👍

Momfortbaby o kadar rahat ve tarz ki babamızla yok ben takıcam yok sen takıcaksın tartışması bile yaptık tabi ki kazanan oglusumuz oldu 😄 ürünün jean olusunun kattığı tarzla avm de gözler uzerimizdeydi 😎 Teşekkürler #momfortbaby Instagram--> dalkiran.tugce

2 ay önce bir yurt dışı gezimiz oldu. Bebek Arabası yerine momfortbaby miz i aldık yanımıza. Momfortbaby nin rahatlığında kendini salıveren kuzum uykulara dalar ve annesi babası rahatlıkla Venedik in tadını çıkarır 😊 Venedikte soranlara da bir güzel reklamını yapar ve rahatlığını anlatır 😊 kızım 7.5 aylık ve biz 2 aylıktan beri sevenerek kullanıyoruz ve herkese tavsiye ediyoruz 😉 İnstagram : sehriban.gkmn

Oğlum Rüzgar 4 aylık. Biz momfortbabyi 20 günlükken kullanmaya başladık. O kadar çok fotoğrafımız var ki hangisini seçeceğimi bilemedim ama bunda karar kıldım. 4 aydır gerek gezmeye gittiğimizde gerekse spor yaptığımızda momfortbaby beni hiç yalnız bırakmadı. Bu resim eşimle beraber kestane toplamaya, ormana gittiğimizde çekildi. Bilen bilir kestane toplamak zordur. 2-3 saat boyunca ormanın içinde otur kalk kestane topladım, kaç kere eğildim, yere çömeldim bilmiyorum ama Rüzgar'ın umurunda olmadı. Çünkü o kucağımda mışıl mışıl uyuyordu. Sloganımız neydii ?? " Momfortbaby ile hayat oh ne rahat! " @ipekdemrci

Rahat ve konforlu bir şekilde kızımı ope ope geziyoruz kızımda bende çok memnunuz Teşekkürler momfortbaby

Oglumla 3. Kisiye ihtiyac duymadan dolmusa binmek alisverise gitmek ve daha bircok sey cok kolay ve zevkli. Oglum da bende huzurluyuz tesekkurler😀 @duygualiihsanali

Her anımızda yanımızda olan ergonomik kangurumuzu, denemek için kullanan eşim artık benden çok kullanıyor...Bordo rengin asaletini de bu konuya dahil edince ortaya böyle mutlu kareler çıkıyor :) ve bunu fotoğraflamakta bana düşüyor :) iyi ki varsın Momfortbaby Ergonomik Kanguru.

İg yazmamışım yeniliyorum:) aldığımız günden beri bebek arabası kullanmaz olduk:) gezmede yürüyüşde evde pazarda her yerde oğlumla koklaşa koklaşa geziyoruz o rahat ben rahat🙏 iyi ki varsın momfortybaby ve çağdaş hanım ❤❤❤ instegram: ozlm_ercys

Çok düşündüm ama isabetli karar vermişim iyi ki seni almışım momfortbaby

Aldığım günden beri bebek arabası kullanmaz olduk.. Gezmede yürüyüşte evde pazarda heryerde Oğlum rahat ben rahat iyi ki varsın momfortybaby ve çağdaş hanım❤❤❤

Bebeğimle onu hissederek göz göze gezmek süper yaz gelsede kaldığımız yerden devam etsek gezmelere 😁 İnstagram: duygtugl